Pojišťovna se vymlouvala na amortizaci a pojistné plnění krátila o více než 30 000 Kč. Rozhodl až soud

Do našeho klienta nabouralo jiné vozidlo, jehož řidič na způsobené nehodě nesl hlavní vinu. Viník nehody svou vinu nerozporoval a potvrdil ji v protokolu o dopravní nehodě. Pojišťovna viníka, která měla našemu klientovi proplatit faktury z autoservisu, však pojistné plnění značně krátila. Náš klient tak byl na nehodě ztrátový o více než 30 000 Kč, i když nehodu nezpůsobil.

Pojišťovna se vymlouvala na to, že byly do auta klienta nainstalovány nové díly, a proto pojistné plnění krátí. S tím však klient nemohl souhlasit, obrátil se tedy na naši společnost, která pomáhá lidem ve sporech s pojišťovnami.

Právník naší společnosti zaslal pojišťovně předžalobní výzvu, jelikož však na ni nereagovala, podal žalobu k soudu. Soud nakonec rozhodl ve prospěch našeho klienta a pojišťovna mu musela doplatit 34 764 Kč.

Příběh našeho klienta byl zveřejněn i na E15.cz. Článek si můžete přečíst zde: Nabouraný automobil a pojišťovna nechce platit? Nedejte se

Řešíte také spor s pojišťovnou? My se za vás postavíme! Stačí vyplnit online dotazník a zdarma posoudíme, zda vám v boji proti vetší korporaci můžeme pomoci.

VYPLNIT DOTAZNÍK

Zpět na seznam
Novější: Za zpožděné lety od Travel Service mezi Krétou a Českem mohou cestující získat až 400 €
Starší: Vyúčtování služeb při ukončení nájmu: Jak postupovat, pokud nesouhlasíme s vyúčtováním?