Nepoctivé praktiky prodejců

Stalo se Vám už někdy, že Vaše babička odjela na skvělý jednodenní zájezd, kde si podle reklamního letáku měla pochutnat na vynikající domácí kuchyni a prohlédnou si nádherný zámek, ale místo nezapomenutelných zážitků si domů přivezla předražené hrnce? Nebo že jste si z internetu objednal/a zboží, které bylo poškozené, neúplné nebo naprosto jinak vypadající než na propagační fotografii? Já osobně jsem se stala svědkem mnoha podobných událostí.

Co však dělat, když Vás nebo Vaše známé prodejci takto nekale napálí nebo ošidí? Poslechněte si rozhovor na ČRo s paní Kristýnou Opletalovou a dozvíte se více. Rozhovor naleznete ZDE (10:08, 12.2.2014).

V případě, že jste se stali obětí nekalého jednání prodejců, ale nemáte čas ani energii situaci řešit, obraťte se na nás. My bez zbytečné administrativy, času a dokonce i nákladů z Vaší strany vše vyřídíme. Mimo dobrý pocit je naší jedinou odměnou předem dohodnutá provize z vymožené částky. Pokud spor náhodou prohrajeme, Vy neplatíte nic.

Zpět na seznam
Novější: Soud uznal pád z pivní lavice jako pracovní úraz
Starší: Jak se odškodňují pracovní úrazy? Pořád stejně. Změna přijde za rok.