Nepředložení servisní knížky bylo důvodem ke krácení pojistného plnění o 12 000 Kč

Do našeho klienta pana Petra nabouralo jiné vozidlo. Viník nehody se své odpovědnosti nebránil, a proto si pan Petr myslel, že s proplacením pojistného plnění nebude problém. Nestačil se však divit, když mu pojišťovna zaslala vyjádření, že mu pojistné plnění krátí. Argumentovala tím, že se údajně o auto nestaral, jak správně měl.

Více naleznete v článku: Nabourali ho. Pojišťovna nezaplatí celou opravu: Auto je teď prý lepší než před nehodou

Jaké argumenty pojišťovny nejčastěji uvádějí, když odmítají platit nebo pojistné plnění krátí?

  • Amortizace vozidla – opravou starého vozidla došlo údajně k jeho zhodnocení
  • Propojení účastníků autonehody – viník a druhý účastník nehody se navzájem znají
  • Neprokazatelnost situace – situace se nestala tak, jak tvrdí poškozený i viník

Krátila Vám pojišťovna pojistné plnění? Pomůžeme Vám.

ZADAT PŘÍPAD K POSOUZENÍ ZDARMA

 

Ikona Máte zájem o zasílání aktualit, tipů a rad?

Zpět na seznam
Novější: Pravidlo reklamace „třikrát a dost“ berou někteří prodejci doslova
Starší: Pojišťovna odmítla zaplatit. Tvrdila, že nehodu nafingoval