« ZPĚT
Letecká doprava Letecká doprava

Snížení cestovní třídy

Letecká společnost je povinna zajistit takovou kategorii cestovní třídy, za kterou jste si zaplatili. Jestliže vás tedy provozující dopravce umístí do třídy nižší, než pro kterou byla zakoupena letenka, je povinen vám dle nařízení Evropské unie procentuálně snížit cenu letenky.

Výše slevy u snížení přepravní třídy se určuje dle letové vzdálenosti:

  • 30 % ceny letenky u všech letů o délce do 1 500 kilometrů
  • 50 % ceny letenky u letů o délce od 1 500 kilometrů do 3 500 kilometrů
  • 75 % ceny letenky u letů o délce více než 3 500 kilometrů

Nárok na kompenzaci navíc můžete žádat až 3 roky zpětně.


Proč využít naše služby?

  • Rychle – Váš nárok posoudíme v pracovních dnech do 48 hodin → Jak to funguje?
  • Bez poplatků – U nás za právníka neplatíte → Ceník
  • Úspěšně – 96 % úspěšnost při soudním řešení
  • Jednoduše – stačí zadat případ a vše vyřešíme


Nejčastější otázky

Jak mám situaci řešit na místě?

  • Je možné žádat vyplnění reklamačního formuláře, kde bude snížení třídy zmíněno - konkrétní postup se však u každého jednotlivého dopravce liší. Je proto vhodné pořídit si důkazy (pořízené fotografii, uchování původní letenky).

Může po mě letecká společnost něco požadovat, pokud naopak došlo ke zvýšení cestovní třídy?

  • Při zvýšení letecké třídy nemůže operující letecký dopravce požadovat žádnou dodatečnou platbu. ​

Žádejte slevu z ceny letenky, na kterou máte nárok!

Váš nárok na kompenzaci za snížení přepravní třídy ověříme zdarma. ►

Zadejte případ k posouzení zdarma

Pro odeslání případu je nutné projít všechny 4 kroky zadávacího formuláře. Video návod ZDE.

1. Základní informace
2. Výběr oblasti případu
3. Popis případu
4. Přílohy
1/4
 
Ochrana proti robotům (přepište do políčka níže)*
CAPTCHA code

* povinné údaje
MUDr. Jana Louženská

Chtěla bych vám velmi poděkovat za rychlé vyřízení náhrad za zpožděný let. Pro mě jako klienta to znamenalo velkou úspor… více

Miličková

Ráda bych moc a moc poděkovala za kladné vyřízení za opožděný let. Jednání bylo moc korektní. Vždy jsem věděla, co se dě… více

Fialová

Rychlé jednání, celý systém je velmi dobře propracován a pro klienta je vše připraveno s maximální uživatelskou jednoduc… více

Téměř půl milionu získali cestující jako odškodnění za zpožděný let
04.11.2015

Téměř půl milionu získali cestující jako odškodnění za zpožděný let

Skupina cestujících získala jako odškodnění za zpožděný let ze Singapuru přes 480 000 Kč. Na finanční kompenzaci 600 € n…

VÍCE
Ryanair znovu ruší stovky letů. Cestujícím náleží vysoké odškodnění
04.11.2015

Ryanair znovu ruší stovky letů. Cestujícím náleží vysoké odškodnění

Část pilotů společnosti Ryanair vstoupilo znovu do stávky. Letecká společnost bude muset cestujícím za zrušené lety neje…

VÍCE
Aerolinky uměle navyšují délky letů. Chtějí se vyhnout zpoždění
04.11.2015

Aerolinky uměle navyšují délky letů. Chtějí se vyhnout zpoždění

Aerolinky začaly uměle navyšovat délku svých letů, aby mohly tvrdit, že létají na čas, i když mají zpoždění. Nový trik o…

VÍCE

Videoprůvodce

Ikona Máte zájem o zasílání aktualit, tipů a rad?

Najdete nás v těchto médiích:
ČT 1 ČT 24 DNES Český rozhlas Lidové Noviny Deník
Radiožurnál 5plus2 metro PRÁVO Právní prostor

NÁŠ KODEXPRO MÉDIATECHNICKÁ PODPORAMAPA STRÁNEKCOOKIESINFOGRAFIKYPARTNEŘIOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE

Vaše nároky.cz, SE © 2013 - 2018. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno.
Spinner