Administrativní hrdina
Co tě čeká?
Hledáme pozitivní hrdinku/hrdinu, který nám pomůže na zákaznickém a zároveň marketingovém oddělení. Hrdinu proto, že se nebojí pouštět se a učit se novým věcem. Jedná se o rozmanitou práci, při které se určitě nebudeš nudit a naučíš se spoustu nových věcí.
Tvým denním chlebem bude:
- zpracování smluv
- kontrola a evidování údajů v interním systému
- linkbuilding
- affiliate marketing
- zpracování, příprava PR výstupů
- administrativní práce
Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?
Hrdina bravurně zvládá práci s PC, nebojí se komunikovat se zákazníky, klienty a mladými kolegy. Vzhledem k práci na dvou odděleních si hrdina dokáže sám určit priority a rozvrhnout svůj čas tak, aby zvládal plnit úkoly v domluvených termínech.
Zaučení hrdiny nás bude stát spoustu času, nutnou podmínkou je tedy zájem o dlouhodobou spolupráci, alespoň na 1 rok.
Výhodou bude, pokud budeš...
Pozitivní osobnost. V práci spolu budeme trávit spoustu času a nechceme se na sebe přece mračit! :)
Hrdina musí mít minimálně středoškolské vzdělání, zdravý selský rozum. Výhodou pro hrdinu je, pokud studuje vysokou školu - jsme otevřeni Tvým názorům, smysluplným inovacím.
Co ti můžeme nabídnout?
- Zajímavou práci, na kterou se budeš těšit - u nás se hlava hrdinům netrhá…
- Práce na DPP/DPČ.
- Flexibilní pracovní doba, min. ale 3 x v týdnu. Pracovní dobu si hrdina plánuje sám, pro nás je důležité plnit úkoly v termínech.
- Kompletní zaškolení.
- Po zaškolení možnost home office.
- Práce v mladém přátelském kolektivu.
- Možnost nástupu ihned!
- Káva a čaj na pracovišti zdarma je pro nás samozřejmostí. Každý pátek navíc bohaté firemní snídaně!
Pokud máš zájem, pošli prosím životopis na e-mail veronika.rajsiglova@vasenaroky.cz. Pro více informací můžeš zavolat na +420 736 258 529.
Proč pracovat ve společnosti Vaše nároky.cz? → Dozvíš se zde!