Právo na vaší straně

Letecká doprava: Zpožděný let - Jiří Z.

5. 11. 2014

Pakliže nebudu vnímat časový horizont řešení této události, jsem mile překvapen a tím i spokojen. Ale jako laik v těchto záležitostech a jejich průběhu je možné, že je takový časový horizont průběhu případu skvostně rychlý.

Jsem příjemně překvapen, že v dnešní době se vás někdo ujme v předem jasně daných podmínkách a úmluvách, dostává zpětnou vazbu o průběhu jak v elektronické podobě, tak i přes telefonní linky, a ani se nemusíme osobně poznat a řešit vše v osobní rovině. Čili celkový dojem s poskytnutými službami je na vrcholu ideálna s vysokým profesionálním bezproblémovým přístupem. Doporučení pro ostatní možné žadatele vašich služeb je tedy na místě a celkem jasné.

V mém konkrétním případě jsem nebyl rozhořčen na letové zpoždění, ale spíše na nekomunikaci mezi společností a klientem. Myslím, že spokojený klient dle rozumné komunikace i vysvětlení dění či stávající situace, musí vše pochopit a hlavně dle správného proklientského servisu musí získat důvěru, že se děje vše pro nápravu a pro bezpečnost klienta, která by v tomto odvětví měla být prioritou. Horší jsou po takovém zpoždění následky pracovní i soukromé, které byly domluvené a jsou takovým selháním v některých případech již nenahraditelné . Takže je v pořádku mít možnost se dovolat a mít na to právo!

Jiří Z., 5. 11. 2014