Právo na vaší straně

Letecká doprava: Zrušený let kvůli technické závadě na letadle

21. 6. 2018

Zrušený let Finnair kvůli technické závadě na letadle (senzor nouzového otevírání dveří). 2 letenky.

Přišlo je to teda dost draho. Zaplatili nám Holiday Inn v Helsinkách, taxi z a na letiště, super večeři a ještě mi dnes naběhlo 15 tis na účet.

Letenky jsem kupoval přímo ze stránek Finnairu. Nicméně, když jsem to vymáhal sám z Finnairu, přes web formulář i telefonicky, tak se kroutili, že jsem to nekupoval z Finska, takže to šlo přes agenturu ve Švédsku, abych to požadoval po nich. Ta agentura to zase házela na Finnair, že jsem to kupoval na stránkách Finnair, pořád mi někdo volal z Londýna, že nemám nárok, přestalo mě to bavit …

Tak jsem to to přehrál na Vaše nároky, odeslal jim mailem scany letenek, palubních vstupenek, pak jsem podepsal pár papírů, co mi poslali, poslal scan mailem a do měsíce to bylo vyřízeno. Vzali si 25% tedy 5 tis, ale pořád mi 15 tis zbylo. Zasloužej si to …

Martin Jičín, 21. 6. 2018