Právo na vaší straně

Pojišťovny: Autoservis s předraženými opravami

24.4.2018

Pojištění

Dobrý den, byla jsem účastníkem dopravní nehody, při které jsem při couvání způsobila při nulové rychlosti druhému autu (Škoda octavia ,rok výroby 2014) otěr barvy na zadním nárazníku. Nárazník kromě poškozené barvy na hraně v délce asi 15 cm, bez jakéhokoli jiného poškození ve smyslu prasknutí, promáčknutí apod. nebyl.Kontaktovala jsem pojišťovnu Generali, u které je zřízeno povinné ručení u mého automobilu a nyní k mému neuvěření mi přišla zpráva, že na základě vystavené faktury byla poškozenému vyplacena částka 9 140 Kč. Jsem přesvědčena, že jde o pojistný podvod v autoservise s předraženými opravami. jak postupovat při námitce k výši pojistného plnění, které je dle mého názoru neoprávněné? Na koho se obrátit? Žádala jsem o nahlédnutí do dokumentace pořízené likvidátorem a nabídla ke srovnání fotografii skutečné škody z místa nehody, rovněž i seznámení se s předloženou fakturou z autoservisu, byla jsem však odmítnuta s tím, že na to nemám právo. Je tomu skutečně tak? Děkuji za odpověĎ.

Dobrý den,

jelikož pojišťovna hradí pojistné plnění ze svých prostředků, záleží výše, ve kterém jej dobrovolně poskytne na jejím uvážení. Možnost podat námitek či nahlédnout do podkladů pojištěným potom záleží na pojistné smlouvě či pojistných podmínkách.

S pozdravem, Vaše nároky.cz