Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Kupující chce zakoupené vozidlo vrátit

10.4.2018

Reklamace automobilu

Dobrý den, máme takový problém. Koupili jsme auto 20 let staré, s poloautomatickou převodovkou, s čerstvou STK. Pískal mu klínový řemen, ale jezdilo normálně. Bohužel nám poloautomat nevyhovoval a rozhodli jsme se opět vozidlo prodat. Dali jsme ji do servisu, kde opravili klínový řemen a ještě vyměnili jednotku AKS - ale dali tam použitou. Vše bylo na faktuře takto napsáno, včetně dalších drobností, které bude do budoucna nutné opravit. Novému majiteli jsme tyto informace poskytli, auto si prohlédl, projel a koupil. Za tři dny volal, že chce auto vrátit, na diagnostice mu řekli, že je chyba prave na jednotce AKS. S vrácením nesouhlasíme, protože kupce věděl, že byla namontována již použitá součástka, v servisu říkali, že jezdí v pořádku a nám žádné problémy ten týden do prodeje nedělalo. Jakou máme šanci, pokud by případ šel k soudu? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

ve Vašem případě záleží především na tom, co je uvedeno v kupní smlouvě či předávacím protokolu. Jak by tento případ posuzoval soud, tedy záleží na konkrétních okolnostech případu, a na tom, jak by případně stav vozidla posoudil znalec.

Na podobné případy se můžete podívat zde → https://www.vasenaroky.cz/poradna/reklamace-eshopy/stitek/reklamace-automobilu

S pozdravem,

Vaše nároky.cz