Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nedodání objednaného zboží

11.6.2015

Nedodání objednaného zboží

Dobrý den. Dne 21.5.2015 jsem provedla objednávku u společnosti ....... (porcelán) a ihned provedla platbu předem ve výši 1 667,00 Kč . o pár dní později mi napsali, že zboží bude odesláno v ten týden. o několik dní požději mi do telefonu zástupce řekl, že čekali na doskladnění a bude do týdne zboží u mě. za poslední týden už mi ani neberou telefon. Mohli byste mi prosím poradit, zda mám nějakou možnost OBJ alespoň zruit a dostat své peníze zpět?Děkuji a jsem s pozdravem K.

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že vy jste svou část závazku již splnila, můžete požadovat dodání Vámi objednané věci. Můžete však samozřejmě od smlouvy i odstoupit a máte nárok na vrácení svých peněz.

Pokud Vám tedy zboží stále nebylo dodáno, doporučuji Vám odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Pokud by vám dodavatel Vámi objednaný porcelán dodal, ale vy byste ho již nechtěla, i tak můžete do 14 dní od smlouvy odstoupit, zboží vrátit, a požadovat vrácení peněz.