Právo na vaší straně

Ostatní: Nedodání objednaného zboží chybou zásilkové služby

4.6.2018

Nedodání objednaného zboží

Dobrý den, je to již více jak 2 měsíce, co mi má společnost DHL přivézt zboží. Pokaždé, když jim napíšu, že zboží už potřebuji, mi napíšou, že mají na pobočce technické problémy, problém zaurgují a pak se zase nic neděje. Obchodník mi zboží odeslal už v únoru, ale od DHL jsem se ho ještě nedočkala. Jak bych měla v takovém případě postupovat. Zboží mám již zaplaceno a o tu částku bych nechtěla přijít. Děkuji.

Vážená paní

Ve Vašem případě by bylo nejlepší kontaktovat přímo prodejce, neboť tento odpovídá za bezvdné dodání zboží. Pokud přepravní společnost nespolupracuje s Vámi, měla by být urgována právě prodávajícím. Z Vaší strany můžete prodávajícího informovat o tom, jak chcete se zbožím dále naložit, tzn. zda o zboží ještě stojíte, nebo zda Vám na základě nedodání zboží vznikla újma (např. jste toto zboží nemohla dále využít k výrobě, přeprodeji atd.). Pokud by prodejce nikterak nereagoval, mohla byste svůj nárok vymáhat soudní cestou.

S pozdravem

Vaše nároky.cz

Zpět do Ostatní