Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nefunkční media center u nového vozu

8.5.2017

Reklamace automobilu

Dobrý den, zakoupil jsem nový vůz. Po půl roce přestal fungovat MEDIA center - vůbec se nedá pustit. Jedná se o radio, CD, navigaci, parkovací asisten, kamery, telefon, veškeré nastavení vozu. Tedy zařízení se všemi funkcemi v ceně hodně přes 100.000 Kč. Prodejce tvrdí, že závada je již od výrobce a že výrobce hledá řešení k odstranění. Celá věc trvá více než 30 dní. Je nějaká možnost se bránit formou reklamace vozu? A jak bych měl správně postupovat? Děkuji Ivan Bulíček

Dobrý den,

v tomto případě by bylo ideální postupovat skrze klasickou reklamaci. Reklamujte u prodejce vůz s tím, že se jedná o výše zmíněnou závadu. Lhůta k vyřízení reklamace, tj. rozhodnutí i samotné odstranění vady, ze zákona činí 30 dnů, ale může být po dohodě s vámi prodloužena. Jestliže jste souhlas s delší lhůtou nedal, jedná se o podstatné porušení smlouvy zakládající vám právo od smlouvy odstoupit.

S pozdravem

Vaše nároky.cz