Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nefunkční telefon

31.8.2017

Reklamace zboží

Dobrý den, na bazos.cz jsme koupili mobilní telefot. Prodejce po telefonu potvrdil , že telefon nemá žádné vady a je plně funkční a má na něj ještě záruční list (kde je uvedeno , že záruka platí ještě 1,5roku), tento list nám také poslal. Telefon přišel - nepoškozený, ale je nefunkční - má vadnou baterku. Baterka vyměnit nejde, protože je integrovaná a když jsme volali do obchodu, kde byl mobilní telefon kupován, řekli nám, že záruka telefonu skončila již letos v lednu- tedy dodané doklady jsou zřejmě falšované- nachytali jsme se :-(. Prodávající samozřejmě nekomunikuje . Máme nějakou šanci na vrácení peněz...???Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

obecně se velmi těžko dokazuje to, co je sděleno pouze ústně. Jestliže je telefon nefunkční, měl by vzniknout nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud došlo k zfalšování dokladů od mobilního telefonu, můžete zkusit kontaktovat přímo policii.

S pozdravem

Vaše nároky.cz