Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nemožnost vrácení zboží z e-shopu

3.3.2017

Vrácení zboží

Dobrý večer,koupila jsem si na KASA.cz použitý mobilní telefon za 1890 korun.Chtěla jsem ho vrátit,ale proběhla už 14denní lhůta na vrácené zboží(tak mi odpověděli po telefonickém hovoru).Nejsem s mobilem spokojená,nereaguje na dotyk ,neukazuje sms.Poradíte mi,jak mám vůči Kasa.cz postupovat ,nebo není žádná šance...?Děkuji Anna Nová

Pokud proběhla již 14denní lhůta pro vrácení zboží, přichází do úvahy pouze možnost reklamace telefonu, kdy lhůta pro reklamaci je zákonem stanovena min. na 24 měsíců. V případě, že by se na výrobku objevily takové vady, které by znemožňovaly jeho použití, dalo by se toto považovat za podstatné porušení smlouvy podle § 2106/1 OZ a měla byste právo buď na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo na odstranění vady opravou věci, popř. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy (toto můžete učinit i v případě, že se na výrobku stejná vada objeví 3krát za sebou i poté, co byl výrobek pro tuto vadu již reklamován).

S pozdravem

Vaše nároky.cz