Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nespokojenost s opravou při reklamaci

5.1.2017

Oprava reklamovaného zboží

Dobrý den, v reklamačním řízená dnešního dne mi byl vrácen po urgenci mobil, u kterého byly opraveny reklamované vady, ale objevila se zásadní vada ve fotoaparátu, což nasvědčuje to mu, že některé části nejsou z mého původního mobilu. Fotoaparát původně fotil ve výborně kvalitě. Jak mám tuto závažnou vadu s firmou MobilyOstrava nyní řešit?

Dobrý den,

nejprve zkuste danou situaci projednat přímo se společností MobilyOstrava, kde byla reklamace prováděna. Sdělte Vaše podzdření s výměnou částí fotoaparátu a požadujte kompenzaci. V případě, že vám daná společnost nevyhoví, tak můžeme poradit vyzkoušení znaleckého posudku. Telefon tak předáte znalci, který je schopen posoudit, zda k výměně některé z částí fotoaparátu skutečně došlo či nikoli.

Bez podrobnějších ifnormací nejsme schopni bližší rady.