Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Neuznaná reklamace modemu

17.6.2015

Neuznaná reklamace

Dobrý den, koupila jsem u telefonické společnosti modem , který fungoval s častýma výpadkama 3 měsíce, pak přestal fungovat úplně. Odnesla jsem ho na prodejnu a oni ho poslali do servisu. Vrátil se se zprávou, že je v pořádku . Mě však doma nefunguje .Toto se opakovalo 3x za sebou. Poruchu na lince nemám . Jiné modemy doma fungují. Dostala jsem se začarovaného kruhu a nevím, co mám dělat. Chci se zeptat, mám nárok na vrácení peněz? DĚKUJI P.

Pokud nechce protistrana uznat vady modemu, tak bohužel nezbude, než se obrátit na příslušného soudního znalce. Znalec by následně posoudil vadu a jeho závěry můžete použít v rámci mimosoudního jednání s protistranou nebo především pro případné soudní řízení. Vzhledem k tomu, že jiné modemy Vám fungují, tak by vada mohla být snad lehce zjistitelná.

Zřejmě se to nebude týkat Vašeho případu, ale může docházet také k tomu, že připojení je nedostatečné nebo nekvalitní. Takováto vadná služba může být také reklamována. Může totiž docházet k tomu, že například internetové připojení nebo kabelová televize nefunguje v některou denní dobu nebo vypadává. V případě internetu se stává, že připojení nedosahuje slíbené rychlosti (stahování / odesílání). Nespokojení zákazníci se mohou určitě bránit a mají velice dobré možnosti pro vymožení jejich nároku.