Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Neuznaná reklamace telefonu

17.6.2016

Neuznaná reklamace

Dobrý den,prosím o radu ohledně reklamace mob.telefonu.Telefon jsem koupila zač.ledna 2016.Po dvou týdnech se úplně vypnul a nereagoval na nic.Nešel zapnout,nereagoval na nabíječku prostě nic.Toto zkoušeli i na prodejně.Reklamovala jsem ho,ale z opravny mi přišel mob zpět s tím,že se závada neprojevila,což nechápu.Za měsíc jsem tam byla znovu tentokrát tam bylo spoustu problémů.Tel ztrácel signál,pokud mi někdo volal tak mě neslyšel a mnoho dalších.V opravně uznali pouze jednu vadu,kterou odstranili.Po dalších dvou měsících jsem šla reklamovat znovu.Tytéž problémy a z opravy opět napsali,že se závada neprojevila.Co s tím mám dělat už ten telefon nechci,jsou s tím neustálé problémy,pokaždé mám továtní nastavení a musím vše zadávat zunovu a už mě to nebaví.Děkuji za radu.K.

Dobrý den,

dle zákona můžete od smlouvy odstoupit v případě, že se stejná vada na přístroji objevila i po druhé reklamaci, případně, že přístroj má více než 3 závady najednou, které podstatně zabraňují jeho používání. Pro uplatnění tohoto nároku je však potřeba, aby Vám byly reklamace prodejcem uznány. Pokud tomu tak není, je potřeba se obrátit na znalce. Na podobný dotaz jsme odpovídali také ZDE (první odstavec).

Jestliže měl zakoupený telefon hodnotu vyšší než 5000 Kč, můžete se o pomoc obrátit také na naše právníky. V takovém případě prosím zadejte případ ZDE a naši spolupracující advokáti Váš případ zdarma posoudí. Více o této problematice Reklamace/Eshopy.