Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Neuznání skryté vady

15.6.2017

Reklamace automobilu

Dobrý den, v únoru 2017 jsem zakoupil osobní automobil Škoda Octavia u firmy Auto Esa. V automobilu se mi začala ztrácet chladicí kapalina. V servisu mi bylo sděleno, že se pravděpodobně jedná o vadné těsnění nebo prasklou hlavu. Aby ale přesně určili příčinu, musel by rozebrat motor. A to by vyšlo na cca 15 tisíc korun. Na můj dotaz, zda se jedná o skrytou vadu vozidla, mi bylo sděleno, že ano. Tudíž jsem se rozhodl, že podám reklamaci u firmy Auto Esa. Dnes mi přišlo zamítnutí mé reklamace z důvodu toho, že jsem při koupi vozidla podepsal formulář, na kterém bylo uvedeno, že vozidlo požaduje opravy, výměny a údržbu. A v oddíle MOTOR bylo uvedeno: mírná netěsnost, vyžaduje opravy nad rámec běžné údržby. Při podpisu tohoto formuláře mi ale bylo sděleno, že je to pouze univerzální formulář, který firma dává podepsat všem. Chtěl bych se proto zeptat, zda má cenu se odvolávat. Myslím si, že bych měl mít na reklamaci nárok. Děkuji za odpověď

Vážený pane,

v případě, že jste podepsal formulář, ve kterém bylo výslovně uvedeno, že vozidlo má vadu, jejíž oprava bude vyžadovat nadrámcovou údržbu, jedná se bohužel o potvrzení výskytu vady a to, že jste s ní byl při nákupu vozu srozuměn. Ve vašem případě nelze uplatnit nárok na vadu výrobku.

S pozdravem

Vaše nároky.cz