Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nevyřízená reklamace kuchyňské linky

11.1.2017

Nedodržení reklamační lhůty

Dobrý den potřeboval bych poradit. V srpnu jsem zakoupil kuchyňskou linku a začátkem září jsem reklamoval všechny dvířka protože byla křivá. Reklamaci mi uznali s tím,že ji předali výrobci a ten že vyrobí nová dvířka do poloviny řijna .Pak to bylo do listopadu poslední email zněl na začátku prosince a vždy mi píšou až je výrobce dodá že je dovezou .Mám obavy,že se to potáhne do jara. Děkuji za radu

Dobrý den,

doporučujeme výrobce urgovat nebo odstoupit od smlouvy. Dle Vašeho popisu to totiž vypadá, že pokud jste s výrobcem neměl domluvenou lhůtu delší, došlo k porušení reklamační lhůty, po které máte právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Chápeme však, že u kuchyňské linky není jen tak jednoduché od smlouvy odstoupit, proto spíše praktikujte první variantu a prodejce o opravu urgujte.