Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Odstoupení od smlouvy při reklamaci

5.1.2017

Opakovaná reklamace

14.12.2015 jsem koupila 2 kožené kabelky v akci 1+1 zdarma. 12.2.2016 se mi v jedné z kabelek vytrhla látka z koženého lemu vnitřní kapsy na doklady. Reklamace byla uznaná- kabelka po opravě byla vrácena 4.3.2016.Oprava byla ale provedena takovým způsobem, že jsem tuto reklamační opravu ihned reklamovala a kabelku nechala odeslat znovu k opravě opravy.V té době jsem nosila kabelku druhou, kde se mi po půl roce stala stejná vada.Nato jsem nosila kabelku, kterou jsem reklamovala jako první a u ní se mi opakovala stejná vada. Takže jsem jednu kabelku reklamovala 3x- 12.2.2016, 4.3.2016 a 4.4.2016. Druhou kabelku jsem reklamovala 18.10.2016 se stejnou vadou. Prodejce mi odpověděl, že nemám nárok na vrácení peněz, leda až po třech opravách na jednom výrobku. Kabelky stály 2751.00 Kč. Během 1 roku neustále běhám do obchodu a to mi ještě nedali vědět, že je kabelka opravená a řekli mi, že se musím sama zajímat telefonicky, nebo osobními návštěvami,jestli je oprava hotová. Chci odstoupit od smlouvy a požaduji vrácení peněz, ale prodejce o tom nechce slyšet. Jak mám postupovat. Za odpověď děkuji. Vaňurová

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Na základě zmíněného popisu, byste skutečně měla mít nárok na vrácení financí za tu kabelku, u které byla reklamace ze stejné vady provedena třikrát. Možnost odstoupení od smlouvy se však v tomto případě vztahuje pouze na zmíněnou první kabelku. Aby bylo možné odstoupit od smlouvy u obou z kabelek, tak by musela proběhnout reklamace třech vad stejných nebo čtyř vad různých u obou z nich.

Podobný případ byl již našimi právníky zodpovězen ZDE