Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Opakovaná reklamace prasklin obuvi

8.5.2017

Opakovaná reklamace

Dobrý den,dne 24.3. zakoupena obuv, do týdne se objevily praskliny na nártu.Reklamace vyřešena dodáním nového páru obuvi dne 12.4.Bohužel opět po třech vycházkách opětovný výskyt prasklin na nártu. Prodávající nepříjemná,ale reklamaci sepsala. Požadujeme sice odstoupení od smlouvy,ale pokud bude reklamace vyřízená opětovným dodání nového kusu zajímalo by mne,jak je to potom s počítáním lhůt.Vím,že platí režim 3x stejná závada,nebo 4 různé,ale zde jde vždy o novou závadu na "novém" páru obuvi. Pochopitelně danému vzoru obuvi (ani prodejci) již nedůvěřuji a uvítala bych vrácení peněz.

Vážená paní,

reklamací obuvi a dodáním nového zboží se nově záruční doba nestaví. V případě, že Vám opět bude dodáno nové zboží a opět se vyskytne nová vada, je třeba při reklamaci oznámit prodávajícímu, že nesouhlasíte s opětovnou výměnou zboží, ale žádáte odstoupení od smlouvy (výběr práva má kupující, tzn. že pokud jde o vadu, která je podst. porušením smlouvy, pak mu nemůže prodávající nutit neustálou výměnu zboží, jehož šarže je očividně kazová).

S pozdravem

Vaše nároky.cz