Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Opakovaná reklamace stejné závady kávovaru

3.5.2017

Opakovaná reklamace

Dobrý den,v Planeo elektro jsem dne 27.2.2015 zakoupila kafe mašinu zn.DeLonghi Ecam21.117.SB . Již po roce jsem ji reklamovala.Nemlela kávu,Pro stejnou vadu jsem přístroj reklamovala po třech měsicich znovu a ted po 8měsicich stejná zavada.Byli jsme na dovolene a přistroj jsem přinesla dva dny po zar.době.Jedná se podle mého názoru o vadný výrobek. Je možnost náhrady, mašina stala 9000kč a do oprav nehodlám investovat když je výrobek tak poruchový.Děkuji za info.hezký den Kadlecová

Vážená pí. Kadlecová

Záruční doba, vytkl-li nabyvatel zciziteli vadu oprávněně, neběží l po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat. Z výše popsaného předpokládám, že obě Vaše reklamace byly uznány jako oprávněné, zákonná 2 letá doba se tedy prodloužila o dny, kdy byl kávovar v servisu. Pokud jste tedy kávovar přinesla na reklamaci dva dny po skončení zákonné záruční doby, měl Vám prodávající poskytnout servis z důvodu prodloužení doby o dny, které jste kávovar nemohla používat. Pokud uplynula už i tato, není bohužel možné už vadný výrobek reklamovat.

S pozdravem