Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Opakovaná vada u mobilního telefonu

27.12.2016

Opakovaná reklamace

Dobrý den koupila jsem mobilní telefon a 4x jsem ho reklamovala se stejnou závadou a vždy mi dali vyjádřeni ze vada se neprojevila ze bylo udělané tovární nastaveni. Po 4 reklamaci mi byl přehrán zřejmě software ale v papírech zmínka nebyla .zadala jsem o vraceni peněz a bylo mi řečeno ze i když jsem to dala 4 reklamovat ze závada se neprojevila ze nemam na to nárok .tak prosím o radu co dělat Děkuji

Dobrý den,

pro odstoupení od smlouvy (a vrácení peněz) je nutné prokázat 3x stejnou nebo 4x různou uznanou vadu. Ve Vašem případě by však byl problém s prokázáním chování prodejce. Teoreticky je možné, že se v reklamačním protokolu objeví zmínka o přehrání softwaru, což se dá považovat za opravu a tedy uznání vady. Pokud však nic takového uvedené není, je Vaší šancí soudní znalec, který by prokázal Vámi tvrzenou vadu, případně pokusy prodejce o opravu. Zda-li by toto byl znalec prokázat, Vám sdělí i při telefonním hovoru. Pokud by jste měla znalecký posudek ve Váš prospěch, lze se obrátit na soud a s vysokou pravděpodobností uspět.