Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Opakované vady na novém vozidle

29.5.2018

Škoda na vozidle

Dobrý den, v r. 2014 jsme si koupili nový automobil. Kupovali jsme nový, drahý automobil, abychom měli jistotu, že nebudeme muset investovat do oprav. Nicméně od počátku se potýkáme s neustálými opravami - v rámci záruky. Oprav jsme měli už minimálně 10. Všechny v autorizovaném servise. Bohužel každá oprava se týkala něčeho jiného. Nyní se porouchal motor - ten je opravován již po druhé. Auto máme v servise již 80 dní. Údajně servis čeká, až mu přijde motor. Prý přijde po částech, tak bude trvat, než to smontují :-( Máme sice náhradní vozidlo, ale jsme 5 členná rodina a náhradní vozdila jsou pro nás malá a nevyhovující :-( Táhne se to již dlouho a my jsme stále bez auta. Vozidlo je záruce, dokupovali jsme na počet km. Už jsme z toho zoufalí, auto, které nás stálo nemalé peníze je stále v servise a bojíme se, co bude dál. Uvažujeme o jeho prodeji, protože se již bojíme dalších oprav, když už vůz nebude v záruce... Myslíte si, že bychom měli nárok na nějaké odškodnění nebo jiné vozidlo? Moc děkuji za odpověď.

Pěkný den,

Bohužel nemáme dostatek informací. Pokud se jednalo o vady, z nichž se podobná objevila již třikrát, pak máte samozřejmě nárok na odstoupení od smlouvy. Pokud se vady projevily do šesti měsíců od převzetí, lze na ně pohlížet jako na skryté a prodejci je pak možné namítat skryté vady v souladu s občanským zákoníkem. Pokud i nadále Váš problém trvá, doporučujeme zadat si případ na stránce Vaše Nároky, doložit všechny podklady a naši právníci jej bezplatně posoudí.