Reklamace/e-shopy: Pochybení autorizovaného servisu
27.12.2016
Má sestra si pořídila novy vůz Volkswagen Golf.Teď po ujetí 30000km se dostavila na první servisní prohlídku a výměnu oleje.Po servisu si vozidlo převzala a odjela.Po ujetí cca 400km vozidlo nahlásilo závadu na oleje STŮJ SERVIS OLEJ.Tak zavolala do servisu kde byla provedena prohlídka s výmšnou oleje.Bylo ji řečeno ať zůstane na místě a zavolá si asist.službu.To provedla.Vozidlo bylo odvezeno do autor.servisu.Dnes nám bylo zdělěno že ve vozidle není žádný olej a bylo to spůsobeno špatným servisem.Teď chtějí zaplatit odtah i servis a prý si to mame vyřídit s předchozím servisem.Tato závada se prý nevztahuje na mobilitu!!!Tak nevíme vozidlo zakoupeno a autorizovaném salonu Volkswagen v tom samém servisováno!! Další autorizovaný servis řekne předchozí servis špatny a nám zaplaťte!! Neměli by si to servisy vyřídit mezi sebou když se jedná o autorizované servisy Volkswagen.Děkujeme za radu.
Dobrý den, záleží na podmínkách záruky mobility, které máte v servisním plánu k vozidlu. U každé automobilky se podmínky liší, někde je servisní prohlídka v autorizovaném servisu nutná každý rok, jinde je to podle počtu najetých kilometrů. Pokud máte v podmínkách, že jste se měla dostavit po 30000km a dostavila jste se do autorizovaného servisu, záruka mobility se na vás vztahuje. Pak máte dle podmínek záruky mobility odtažení do nejbližšího autorizovaného servisu zdarma. Co se však týče servisu jako takového, je v těchto případech nutné mít potvrzení o závadě, jež se na autě vyskytla. Ve Vašem případě, že v autě chyběl motorový olej. V ideálním případě by byl vhodný znalecký posudek. Bohužel však, dle mého názoru se bude špatně prokazovat po ujetých 400km, že v motoru olej nebyl už od servisní prohlídky.
Zpět do Reklamace/e-shopy