Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Poškozené zboží

21.1.2016

Reklamace zboží z internetu

Dobrý večer, před vánoci jsem obdržela z e-shopu s nábytkem N... objednaný nábytek do dětského pokoje - dodání, zabalení. . . v pořádku. Po rozbalení nastal šok - veškerý nábytek otlučený, provrtaný, křivý, chybějí díly ! Bohužel jsme nestihli odstoupení ve lhůtě 14 dní / rekonstrukce celého pokoje - podlaha, malování celozávodní dovolená e-shopu / a část nábytku již sestavena a poté zjištěna vada, že skříň stojí křivě! Co dělat ? Děkuji za Váš čas i odpověď T

Dobrý den,

stále máte právo výrobek reklamovat. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že koupená věc byla vadná již při převzetí. Důkazní břemeno nese v takovém případě prodávající. Bylo by však vhodné vady při reklamaci prokázat např. doložením fotografií apod., prodejce se může vymlouvat na neodbornou montáž. Kupující má mimo jiné povinnost koupenou věc prohlédnout podle možností co nejdříve od doručení.