Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Právo na vrácení zakoupených bot

6.3.2018

Reklamace zboží

Dobrý den, dnes jsem si v prodejně na Václavském náměstí koupila boty, které byly ve slevě. Na štítku na botě byl uveden kód a stejným písmem cena. Bohužel jsem za cenu považovala kód s číslem 1147, pod kterým však bylo stejným písmem napsáno 5300 Kč. Zboží jsem platila kartou, ale přestože nosím dioptrické brýle na blízko, nevzala jsem si je, a platbu potvrdila v domnění, že jde o částku 1147 Kč. Následně, krátce po odchodu z prodejny, jsem tento svůj omyl zjistila, proto jsem se do prodejny neprodleně vrátila a obsluhu požádala o stornování platby. Obsluha prodejny to kategoricky odmítla s tím, že peníze nevrací, ale že si zboží mohu vyměnit. V dané prodejně takovou částku rozhodně utratit nechci, protože jsem nenašla zboží, za které bych byla ochotna tolik peněz zaplatit. Má prodejce právo odmítnout vrátit peníze? Jak mohu v takovém případě postupovat?

Dobrý den,

bohužel, prodejce na to nárok má, bez udání důvodů lze vrátit věc jedině při koupi přes internet, nebo tuto možnost může jedině nabízet jako benefit. Není vina prodejce, že jste si správně nepřečetla cenu.


S pozdravem
Vaše nároky.cz