Přesměrování letu

« ZPĚT

18.5.2018

Dobry den, prosim o radu. Jsem prave s dcerou a dvouletou vnuckou v egypte. Prileteli jsme z prahy. Vcera ve 22h nam po tlf delegat oznamil, ze nas let byl zrusen, ze nam o den prodluzuji pobyt, ale ze poletime namisto do prahy do brna a pak nas prepravi autobusem. Tato cesta je pro male dite nemyslitelna. Jake mame prosim moznosti a prava? Poradte prosim

Dobrý den,

nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004 v případě zrušeného letu stanoví, že nejsou-li cestující informování o zrušení ve lhůtě kratší sedmi dnů před plánovaným časem odletu a není jim nabídnuto přesměrování jejich letu, které by jim umožnilo odletět nejpozději jednu hodinu před plánovaným časem odletu a dosáhnout cílového místa určení nejpozději dvě hodiny po plánovaném čase příletu, náleží jim právo na náhradu škody od provozujícího leteckého dopravce. Dále pokud Vám dopravce nenabídl možnost náhradního letu do stejné cílové destinace za podmínek výše uvedených, je cestující oprávněn zajistit si cestu na vlastní náklady, a poté po dopravci nárokovat cenu za tento náhradní let. Zadejte si u nás případ a my pomůžeme Vám s vymožením nároku.

Letecká doprava

Náhradní let o 24 hodin později

Zpožděný let Nestihnutí navazujícího letu

Dobrý den. Koupili jsme si letenku z Prahy do Kolomba s Turkish Airlines s hodin… 22.10.2018. více

Díky zpoždění uletělo letadlo na přestupu

Hezký den, na jaře letošního roku se nám stala tato nepříjemná událost. Letěli j… 15.10.2018. více

Zpožděný let u letu z cestovkou

Zpožděný let

Dobrý den. Přes cestovní kancelář Exim Tours jsme mely zaplacenou dovolenou na Z… 8.7.2018. více

Kvůli zpoždění uletěl přípoj

Dobrý den,mohu se zeptat,když jsme letěli 10.6.2018 z Barcelony s hodinovým zpož… 8.7.2018. více

Zpožděné zavazadlo o několik dní

Zpožděné zavazadlo

Dobrý den,1.7 .18 jsme přiletěli na phuket,dnes je 3.7 a nemůžeme se stále dohod… 8.7.2018. více

Nárok na kompenzaci za zkrácený zájezd

Dovolená

Dobrý den. Náš odlet na Madeiru byl zrušen a odložen o jeden den z důvodu poruch… 14.6.2018. více

Finanční odškodnění za téměř nestihnutý let

Zpožděný let

Dobrý den, dne 16.3.2018 v 18:30 se nám zpozdil let KL 1358 o cca 20 minut z … 7.6.2018. více

Zrušení letu kvůli stávce letecké společnosti

Zrušený let

Z důvodu stávky letecké společnosti Air France nám dne 10.4.2018 byl zrušen let … 7.6.2018. více

Zpoždění letu kvůli nemoci pilota

Zpožděný let

dobrý den , prosím o informaci ohledně letu ze San Francisca do Paříže letadlem … 24.5.2018. více

Odmítnutí vstupu do letadla kvůli pozdnímu příchodu

Zpožděný let Nestihnutí navazujícího letu

Dobrý den, při zpáteční cestě z BKK do PRG (s přestupem v Dubaji) se nám stalo,… 11.4.2018. více

Nestihnutý navazující let

Nestihnutý let

Dobrý den, při zpáteční cestě z SJU do VIE (s přestupem v MIA a LHR) se nám stal… 31.7.2017. více

Zpožděný do Burgasu

Zpožděný let

Dobrý den, měli jsme odlétat na dovolenou do Burgasu v 6:25, let byl zpožděn z t… 31.8.2017. více

Psychická újma při přistání

Psychická újma

Zajímalo by nás,zda máme nárok na odškodnění za psychickou újmu z neúspěšného př… 31.8.2017. více

Neuschované letenky

Zpožděný let

Dobrý den.Dne 26.6.2017 jsem se svým synem odletala z dovolené v Řecku.Náš let z… 16.7.2017. více

Dvojnásobné odškodné za zrušení letu

Zrušený let

Dobrý den, dne 27.5. mi byl náhle (cca 1 hod před odletem) zrušen let z Londýna … 10.7.2017. více

zpoždění letu z Phu Quock do Ho Chi Minh City

Zpožděný let

Dobry den. Jsme ve Vitnamu. Na dnesek jsme meli koupenou letenku z Phu Quocku do… 19.4.2017. více

Zrušený let kvůli stávce pracovníků

Zrušený let

Dobrý den, rád bych věděl jestli mám nárok na náhradu co se tyče dovolené (let… 31.3.2017. více

Lhůta pro vyplacení náhrady škody

Zpožděný let

Dobrý den. Existuje lhůta pro vyplacení náhrady za zpožděný let? V říjnu 2016 n… 20.3.2017. více

Zpoždění letu Praha - Kolombo

Dobrý den. Koupil jsem si letenku z Prahy do Kolomba s hodinovým přestupem v Dub… 20.3.2017. více

Přesunutí letu

Změna času odletu

Dobrý den, Naplánoval jsem cestu s přáteli a zakoupil letenky do Gruzie. Z Prahy… 1.3.2017. více

Odškodnění za zpoždění letu kvůli počasí

Zpožděný let

Dobrý den, minulý týden jsem byl na sluzebni cestě. Při návratu z Itálie do Pra… 16.3.2017. více

Zrušený let z Atlanty

Zrušený let

při letu z Atlanty do Amsterdamu jsme se po 30min. otočili, vypustili palivo a 3… 10.2.2017. více

Možnosti volby odškodnění zpožděného letu

Zpožděný let

Zpožděný let - Varadero-Praha Dobrý den, 27. 11. jsme měli odlétat z Varadera… 30.1.2017. více

Odškodnění za zrušení letu

Zrušený let

Dobrý den, potřebovali bychom poradit, jak postupovat, když nám letecká společ… 30.1.2017. více

Kompenzace za zpoždění letu

Zpožděný let

Dobrý den, dne 22.11.2016 se majitelé společnosti Hopi Popi, a.s. vraceli ze sl… 20.12.2016. více

Zpoždění letu z důvodu náhradního letadla

Dobry den, v ramci EU na letu Praha-Catania jsme meli zpozdeni o vice jak jak 4 … 27.12.2016. více

Zrušený let 6 dní před odletem

Zrušený let

Dobrý den, letecká společnost mi v pondělí před odletem oznámila, že ruší můj ne… 25.11.2016. více

Zmeškání následujícího spoje

Zpožděný let

Dobrý den, cestovali jsme do USA Seattlu. Celá trasa (Praha Mnichov, Mnichov - D… 25.11.2016. více

Zpoždění letu kvůli vykládce zavazadel

Dobrý den, nárokovanou kompenzaci za zpožděný let letecká společnost odmítla z … 8.11.2016. více

Odškodnění za zpoždění letu

Zpožděný let

Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda mám nárok na nějaké odškodnění, když js… 9.9.2016. více

Zpožděný let o 4 hodiny

Dobrý den, měli jsme zpožděn let z Kyjeva do Prahy s UIA (číslo letu PS 0807 dne… 27.7.2016. více

Reklamace dovolené, jiný hotel

Reklamace dovolené

Dobrý den, zaplatili jsem si na first minute u CK EximTours zájezd na Krétu do n… 27.6.2016. více

Stávka a občerstvení u zpoždění letu

Zpožděný let

Dobry den, chci se zeptat, zda li mam narok na kompenzaci za zpožděný let z řima… 27.6.2016. více

Zrušený let den odletu

Zrušený let

Dobrý den, prosím o radu v následujícím případu: Měli jsme zakoupené zpáteční le… 13.6.2016. více

Zničený kufr

poškozené zavazadlo

Přes objednávku www.chytrybalík.cz jsem si objednala přepravce GEIS na odvoz kuf… 16.6.2016. více

Zrušený let kvůli stávce

Zrušený let

dobry den mnel jsem zakoupenou letenku z belfastu do londyna dne 28:5:2016 cas o… 20.6.2016. více

Zpožděný let z Etiopie

Zpožděný let

Dobrý den, pokud jsme měli zpoždění letu z Etiopie do Vídně a dopravce byly Etio… 30.3.2016. více

Zrušení letu

Zrušený let

Zdravím, po příjezdu na letiště v LA jsem zjistila, že můj let do Prahy byl zruš… 7.1.2016. více

Zrušení zpátečního letu

Dobrý den, rad bych se zeptal, zdali mi můžete pomoci v případném sporu s leteck… 5.3.2015. více

Náhrada nákladů za zrušený let

Zrušený let

Dobrý den,včera 7.5. jsme měli letět v poledne z Vídně do Říma. Protože na římsk… 8.5.2015. více

Zrušení letenky kvůli požáru

Dobry den, dne 10.5. nam byl zrusen zpatecni let Rim-Mnichov z duvodu pozaru na … 8.6.2015. více

Zmeškání navazujícího letu

Zpožděný let

Dobrý den, minulý rok v létě jsem s přítelem letěla z Edinburghu do Prahy s přes… 15.2.2016. více

Zrušení letecké linky

Zrušený let

Dobrý den, v březnu toho roku jsem si koupil letenky pro 5 osob z Bordeaux do Pr… 1.8.2015. více

Přesunutí letu o 24 h později

Změna času odletu

Dobrý den,v březnu jsme zakoupili letenky Praha - Athény a zpět v termínu 15. - … 16.7.2015. více

Zrušení letu

Zrušený let

Byl mi zrušen let se spol QS na lince PRG DXB, vrátili mi sice peníze za letenky… 1.3.2016. více

Videoprůvodce

Ikona Máte zájem o zasílání aktualit, tipů a rad?

Najdete nás v těchto médiích:
ČT 1 ČT 24 DNES Český rozhlas Lidové Noviny Deník
Radiožurnál 5plus2 metro PRÁVO Právní prostor

NÁŠ KODEXPRO MÉDIATECHNICKÁ PODPORAMAPA STRÁNEKCOOKIESINFOGRAFIKYPARTNEŘIOBCHODNÍ SPOLUPRÁCE

Vaše nároky.cz, SE © 2013 - 2018. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu zakázáno.