Právo na vaší straně

Reklamace dovolené: Reklamace dovolené na Krétě

11.8.2016

Reklamace dovolené

Dobrý den, zakoupili jsme si u CK Exim Tours dovolenou na Krétě 10.-22.7.2016 v hotelu Kavros Beach 3+. Dovolená dopadla katastroficky, zážitky strašné. CK uvádí v katalogu, že je v pokoji kuchyňka, což v celém hotelu kuchyňky nejsou. Potřebovali jsme jí, protože si manžel potřebuje denně vařit čaje (ze zdravotních důvodů). Dále uvádějí pláž písčitá, což ve skutečnosti je písčito - oblázková, v úseku hotelu nebezpečná.Celou dovolenou jsme se dívali na zásahy plavčíků a vytahování topících se lidí z moře vč. utonulé paní a jejího oživování - otřesný zážitek Na celý hotel nedostatek lehátek a slunečníků. Pokoj jsme měli objednaný 2lůžkový s přistýlkou, ve skutečnosti jsme dostali 4lůžkový, jednoduše zařízený pokoj, místo lampiček byly na stěně zářivky, které vydávaly pouze slabé světlo (číst se při nich nedalo), umakartové noční stolky, v koupelně poškozené umyvadlo, prasklé prkénko WC, WC při splachování a napouštění vody pískalo, v koupelně tekla většinou jen studená voda a to slabým proudem, v pokoji bylo soustu dotěrných komárů. Za 12dní pobytu nám byly vyměněny ručníky pouze 1x a to jsme museli zajít na recepci. Lůžkoviny nebyly vyměněny vůbec. Jídlo zkažené, jednotvárná strava, stále to samé jídlo. Bylo nám všem špatně a museli jsme navštěvovat i místní taverny, abychom se najedli a napili (z nápojů byl cítit saponát). Manžel k vůli jeho zdravotním problémům si zde rozbouřil žlučník i játra a vrátil se domů ve strašném stavu. V jídelně špína a nepořádek, spoustu špinavého nádobí po stolech, které nebyly uklízeny a dalo se těžko sehnat čistý stůl, zde nebyly stoly ani prostřeny. WC na pláži-špína, zápach, spoustu papírů naházených v koši a mimo něj. Toalety špinavé, úklid max.1xdenně. CK prezentuje hotel s přátelskou atmosférou, což také není pravda. Zde se vás nikdo ani nevšimne a aby vás někdo pozdravil, to se nestane. Asi by toho bylo i víc, co bychom chtěli reklamovat, ale to co prezentuje CK v katalogu a co je skutečnost, toho je dost. Podle nás CK klame zákazníky, každý tam nadával na stravu aj.

Dobrý den, cestovní kancelář by měla vždy splnit to, co Vám slíbila. Jestliže realita vypadala jinak, než s jakou jste byli seznámeni z fotografií, které Vám byly před zájezdem poskytnuty cestovní kanceláří, nebo popis místa a služeb neodpovídal skutečnosti, máte nárok dovolenou reklamovat. Závažným přečinem je také zkažené jídlo, které by určitě v reklamaci mělo být zahrnuto.

Pro reklamaci dovolené je však důležité mít dostatek důkazů. Může se jednat o fotografie či videozáznamy vad nebo vypovědí ostatních návštěvníků. Přečtěte si, jaké důkazy potřebujete: Není důkaz jako důkaz! Jak správně reklamovat dovolenou

Jestliže máte dostatek důkazů, můžete dovolenou reklamovat. Vyplňte formulář pro reklamaci zájezdu, který je k dispozici zdarma na našich stránkách ZDE, popište všechny vady a s přiloženými důkazy odešlete na adresu cestovní kanceláře. Přečtěte si také: Zkažená dovolená – jak postupovat

Pokud cestovní kancelář zaujme k Vaší reklamaci záporný postoj, obraťte se na právníka. Reklamaci dovolené za poškozené řeší i naše společnost. Zabýváme se však pouze některými případy. Jestli však popisujete, že Vám bylo nabízeno zkažené jídlo, určitě bychom se na případ mohli podívat. Pokud máte zájem, zadejte Váš případ zde https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad (můžete zkopírovat Váš dotaz a vložit jej do zadání případu). Posouzení případu je zcela zdarma a nezávazné.