Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace hodinek zakoupených v zahraničí

26.4.2017

Reklamace zboží z internetu

Dobry den. Prosim, jak ae provadi reklamace na zbozi(hodinky) zakoupene pres internet ze Singapuru v hodnote 9 ris. Kc. Preprava ok, ale zjistili jsme defekt na hodinkach. Jsou to svyc.hodinky z osvedceneho obchodu. 1 tis.Kc jsme platili dan a prepravu. Jak se nyni postupuje pri reklamaci a abychom dostali zpet vsechny poplatky...postovne atd. Moc dekuji za odpoved Skaroupkova

Vážená pí. Škaroupková

Stran Vašeho problému je nutné posoudit, kde byly hodinky koupeny. Pokud je e-portál český, ale nabízí sortiment ze zahraničí, postačí zaslat reklamované hodinky na adresu, která je napsaná v obchodních podmínkách pro případ reklamace. Takto postupujte i v případě, že prodejce nemá v ČR zastoupení, je totiž možné, že servis provádí v jiném státě EU. Pokud ani toto nelze, je nutné kontaktovat prodejce v Singapuru a dotázat se (pokud toto není uvedeno v kupní smlouvě, popř. v obchod. podmínkách na webu prodejce), jakým způsobem a kam je nutné hodinky zaslat pro reklamaci. Náklady na reklamaci by měl hradit prodávající (tzn. měli byste zboží předat určenému přepravci a dále jen počkat na zhodnocení reklamace)

S pozdravem

Vaše nároky.cz