Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace nepoužitelného automobilu

9.2.2017

Reklamace automobilu

Dobrý den V lednu jsme koupil nove auto multivana W dne 27.12.2016 došlo k závadě tekla nafta u motoru a zasekávalo se řizeni zavolal jsem prodávajícímu, dostal jsem číslo na asistenční službu která sdělila SMS zprávou že do 90 min dorazi odtah, byl jsem při ceste s plně obsazenam autem odth nedorazil musel jsem na vlastní naklůady zajisti cestujicim jiné auto .od te doby se nikdo neozval.dnes jsem opět kontaktoval prodejce a zase nic .při koupy bylo řečeno že maji asistenčni službu včet odtahu a náhradního vozidla ale stsle se nis neděje.V kupni smlouve mam je že že výrobce poskytuje záruku na vozidlo a vyrobni vady bezplatných oprav.Auto je staré 10měsicu a má najeto 10000km při ceně auta 1200 000 mě to připadá smutné . děkuji za radu jak postupovet zda pravně a zda mam nárok na uhradu vzniklých nakladu auto je v podniikani a stále mě tim vzniká škoda když to nemohu používat. Děkuji Konyvka

Dobrý den,

reklamujte auto u prodejce takovým způsobem, ať máte potvrzení o uplatnění písemné reklamace do jednoho roku od data koupě. Pokud Vám prodejce neodpoví, zadejte případ do webového formuláře společnosti Vašenároky.cz, jež se takovými případy přímo zabývá.

S pozdravem

Vaše nároky.cz