Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace telefonu

1.10.2015

Nedodržení reklamační lhůty

Dobrý den potřebuji poradit koupila jsem si u společnosti V... na splátky telefon. Když jsem ho chtěla zapnout, šlo to těžce, když se zapnul tak se furt restartoval. Odnesla jsem ho do prodejny, prý ho pošlou na reklamaci. 5 dní před koncem reklamace mi zavolali, že přišel zpátky neopravený, že u toho nebyla přiložena faktura, což samozřejmě není moje chyba. Mám tedy trvat na novém telefonu, protože aby ho tam posílali znova, čekat přeci nebudu.mám ho na splátky.Dekuji

Dobrý den,

pokud vám správně rozumím, bylo by vhodné se s prodejcem dohodnout na dodání nového telefonu. Pokud by na tuto možnost prodejce nepřistoupil, pokuste se s ním spolupracovat na řádném proběhnutí opravy věci (dodání faktury). Kdyby ani po té nedošlo k odstranění vady, podle občanského zákoníku kupující nemusí platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.