Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace vestavěných skříní

8.7.2018

Reklamace

Dobrý den, v září 2017 jsem si objednala a následně zakoupila vestavěnou skříň na míru. Po několika měsících se jedny posuvné dveře přestaly dovírat. Podala jsem 4.6.2018 reklamaci. Bohužel se mi do dnešního dne nikdo neozval. Jak mám prosím dále postupovat. Děkuji Jitka Rálišová

Dobrý den,

určitě obchodníka či řemeslníka znovu vyzvěte, aby na reklamaci reagovat. Pokud stále reagovat nebude, můžete se obrátit na naší společnost. Pokud je škoda vyšší než 5000 Kč, pokusíme se Vám v řešení pomoci. Zadat případ k bezplatnému posouzení můžete zde https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad

S pozdravem Vaše nároky.cz