Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace vířivky

8.9.2016

Opakovaná reklamace

Dobrý den, v květnu 2015 jsme si z internetového obchodu zakoupili vířivku. Po měsíci užívání se nafoukla, šel zápach, pod vířivkou hořelo. Vířivku jsme reklamovali, vzhledem k tomu, že máme děti, chtěli jsme vrátit peníze, neuměla jsem si představit, že do této vířivky půjdou mé děti. Reklamaci nám vyřídili, že vyměnili řídící jednotku. Po instalaci vířivky jsme reklamovali podruhé, protože nešla nafouknout. Reklamaci firma vyřídila tak, že opravila. Nyní opět další problém, vířivka neustále uchází, tzn. téměř každý den musíme dofukovat. Budeme tedy reklamovat znovu. Aby nám firma vrátila peníze, musí být uskutečněná i 4. reklamace? Děkuji velice za informaci. Je to katastrofa, celkem jsme vířivku používali za dvě sezony, z toho celkem 2 měsíce :-(. S pozdravem

Dobrý den,

ve Vašem případě se jedná o vady různého druhu. Z mnohaleté soudní praxe vyplývá, že kupující může požadovat odstoupení od smlouvy u čtvrté oprávněné a uznané reklamace různého druhu.