Reklamace/e-shopy: Reklamace vozidla
18.9.2015
Reklamace vozidla z autobazaru
Zakoupil jsem nové auto Škoda Romster. Po měsíci se začala projevovat závada - špatné řazení zpátečky. Auto už bylo 3x v servisu. Měnili spojku, kontrolovali převodovku. Při třetí kontrole mi řekli že to tyto auta mají a že u 2/3 aut je to normální. To se mi nezdá a chtěl bych auto pořádně opravit, nebo vyměnit za nové
Dobrý den,
samozřejmě máte nárok na bezplatné opravení vozidla a vzhledem k tomu, že uvádíte, že vozidlo bylo v servisu již 3x, můžete požadovat i dodání vozidla nového, popřípadě odstoupit od smlouvy.
Z Vámi uvedeného předpokládám, že vozidlo bylo zakoupeno v nějakém autorizovaném servisu a proto se na Vás vztahuje § 2169 odst. 2 občanského zákoníku, kdy právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Záleží tedy na Vás, jaké právo si zvolíte. Pokud byste měl v řešení případu nějaký problém a prodejce by například nechtěl uznat Vaše odstoupení od smlouvy, neváhejte se se svým případem obrátit na společnost Vaše nároky.cz, doložte veškeré potřebné podklady a my Vás případ podrobně posoudíme a můžeme Vám pomoci s vymožením
Zpět do Reklamace/e-shopy