Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace vysavače z e-shopu

15.7.2016

Problémy s online nákupy

Dobrý den, jako vánoční dárek jsem dostala vysavač na okna Leifheit, s kterým po dvojím použití a po nabití baterie lze pracovat cca 2 min. - baterie zcela vybitá. Byl zakoupen přes e-shop, který od června dočasně nebude pokračovat ve své činnosti. Reklamaci jsem řešila pře email, na který mi nebyla zaslána doposud žádná odpověď. Po telefonu reagovat nelze- záznamník. Prosím o radu jak dál danou situaci řešit.

Dle § 2161 odpovídá prodávající kupujícímu mimo jiné za to, že věc při převzetí nemá vady, má vlastnosti, které si strany ujednali, a hodí se k účelu, pro který jej prodávající uvádí. Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. V případě, že věc nemá výše uvedené vlastnosti, a vada se týká pouze součásti věci, jako je tomu ve Vašem případě, můžete požadovat pouze výměnu součásti. Není-li to možné, můžete od smlouvy odstoupit. Reklamace však musí být po kom požadovat. Jednejte proto raději rychle.