Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Skryté vady na automobilu

29.6.2017

Reklamace automobilu

Dobrý den , dva týdny zpět jsem koupil osobní automobil ,vozidlo jsem si prohlídnul, udělali jsme i zkušební jízdu dohodli se na ceně a já si auto koupil. Také jsem si auto ověřil přes Cebia.cz kde jsem byl s info o autě vcelku seznámen a pak už jsem si auto odvezl. Auto jezdí ale pro svůj klid jsem si ho nechal po 2 týdnech prohlídnout ve specializovaném servisu Škoda kde při prohlídce mi vyjeli vcelku rozsáhlou škálu vad které jsem určitě neuměl dedukovat při osobní kontrole vozu před koupi jako např. Vadné snímače světlé výšky vozidla, ramena zadní nápravy, poškozený práh, závady v elektronice jako je vadný topný prvek topení a závady v ŘJ motoru. Tohle vše myslím mi přijde jako skryté vady na vozidle a proto se ptám jakou mám možnost na buď vracení určité částky za opravu nebo odstoupení od smlouvy? Popř.co můžu udělat aby mi vozidlo zůstalo a já neplatil veškeré opravy těchto vad osobně. Děkuji za odpověď

Vážený pane,

abychom mohli posoudit Vaše možnosti, museli bychom při tom vycházet z konkrétní kupní smlouvy. Autobazary mají často ve zvyku uvádět ve smlouvě, že byl kupující seznámen se stavem vozu, čímž vlastně podepisujete, že jste byl s vadami seznámen. Někdy se používá protokol o stavu vozidla, který je při koupi předán kupujícímu jakožto součást kupní smlouvy. Dohodnout se s prodejcem můžete vždycky, pravdou je, že prodejce v takových případech nemá příliš zájem vady řešit. Můžete zkusit nám poskytnout podklady a na Váš případ se podíváme a zhodnotíme Vaše další možnosti.

S pozdravem,

Vaše nároky