Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Společnost nereaguje při reklamaci zboží

9.2.2017

Reklamace

Po předchozím projednání jsem dne 15.11.2016 zaslal prostřednictvím Zásilkovny mobil k opravě firmě Servismobil-United shops Praha.Zásilku pod č.12407 dle potvrzení doručitele převzali 21.11.2016. Na 3 zaslané mailové urgence zprávy o stavu nereagují, odpovědný technik před měsícem sdělil,že zásilku má kolega,nyní již telefon nebere, zásilka ve sledování jejich zákazek už není. Jak postupovat, aby mi alespoň neopravený mobil vrátili? Dle reakcí občanů nejsem jediný takto postižený. Děkuji za radu. Dašek.

Dobrý den,

Důležité je, zda máte zachovaný podací lístek, nebo jiný doklad prokazující zaslání telefonu protistraně. Pokud s Vámi protistrana nadále nebude reagovat a zboží Vám opravené nezašle, doporučujeme Vám písemné odstoupení od smlouvy a následné obrácení na soud.

S pozdravem

Vaše nároky.cz