Zdraví:Úraz na nafukovací atrakci
30.6.2017
Dobrý den, náš syn měl před měsícem na nafukovací atrakci úraz, který skončil odvozem RZP do nemocnice. Jednalo se o zlomeninu nosu. Do týdne nastoupil na operaci spojenou s následnou hospitalizací. Provozovatel atrakce (byť je pojištěný) na naše naléhání začal věc řešit, avšak do své pojištovny zaslal vyjádření, že se za uvedenou věc necítí být zodpovědný. Přičemž našemu synovi nepomohla ani obsluha atrakce... Jak prosím máme nyní postupovat? Děkuji za nasměřování, rád Vám sdělím i další skutečnosti... Mgr. Martin Padalík
Vážený pane magistře,
v tomto případě je nutné zjistit, na jakém místě se událost stala. Pokud se jednalo o specializovanou hernu pro děti, pak tyto mají často v podmínkách, že za bezpečnost na atrakcích zodpovídají rodiče dětí. V opačném případě je třeba postupovat přes nárok na pojišťovnu s tím, že provozovatel atrakce neučinil veškeré možné bezpečnostní opatření. Pokud pojišťovna plnění zamítne, je možné se proti takovému rozhodnutí odvolat a požádat o přezkum případu. Pokud i poté odmítne pojišťovna plnit, neváhejte zadat Váš případ naší společnosti a ta ho zdarma posoudí (je třeba doložit veškeré důkazy, tj. lék. zprávy, výpovědi svědků atd.). Druhou možností je postupovat přes Vaši pojišťovnu, pokud měl syn sjednané úrazové pojištění.
S pozdravem,
Vaše nároky
Zpět do Zdraví