Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Vada na autě

30.11.2016

Reklamace vozidla z autobazaru

KOUPILI JSME NOVÉ AUTO HYUNDAI IX20 V SOBOTU19:11:2016 A VNEDĚLI 20:11:2016 NÁSLEDNÝ DEN JSME ZJISTILI ZÁVADU, ŽE SPRÁVNĚ NEDOLÉHÁ PŘEDNÍ KAPOTA. MÁME ZÁJEM ODSTOUPIT OD KOUPĚ, ZDA JE TO MOŽNÉ?

Dobrý den, u těchto závad záleží na tom, zda se jedná o závadu podstatnou, pokud ano, od smlouvy by bylo možné odstoupit. Dále ja také důležité to, zda Vám závadu prodávající úmyslně zatajit, zda byla zapsána ve smlouvě a zda jste ji byli schopni zjistit již při koupi. Všechny tyto možnost pak určí, zda je možné od smlouvy odstoupit, případně snížit cenu za automobil i jej nechat na náklady půvopdního majitele opravit. Z Vašeho popisu však vyplývá, že se nejpíše o závadu podstatnou nejedná, proto Vám spíše doporučujeme se s prodávajícím domluvit na nějaké přiměřené variantě.