Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Vyskytnutí závady na zakoupeném vozidle

11.4.2018

Reklamace automobilu

Dobrý den, na konci listopadu 2017 jsme byl zakoupen Citroen Grand Picasso cca 600tis. Průběhu prosince 2017 bylo zjištěno, nefukční bezdotykové otvírání dveří, kdy toto je nefukční, když jsou kliky mokré, námraza, sníh, mlha, špína, atd. V lednu 2018, únor 2018, březen 2018 bylo vozidlo několikrát v servisu Citroen a nemohli odstranit předmětnou závadu i když byla provedena výměna předmětných klik. Po třech měsících oprav a pokusů, nám bylo sděleno, že předmětná závada se může u tohoto zařízení stávat, kdy je popsaná na určité straně servisního návodu, avšak při koupi ani servisní technici,, či Citroen sám, který byl dotazován jak mají problém řešit,o této závadě nic nevěděl natož , aby při koupi toto oznámil kupujícímu. Děkuji J.EKL

Dobrý den,

předpokládám, že dané auto bylo koupeno jako nové. Potom platí §2161/2: pokud se závada na novém voze projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že byla přítomna už v okamžiku prodeje.

Vy pak můžete po prodávajícím buďto požadovat nový, bezvadný vůz, nebo definitivní odstranění vady a pokud to nebude možné a stejná vada se projeví třikrát, pak máte právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

S pozdravem,

Vaše nároky.cz