Právo na vaší straně

Pracovněprávní nároky: Zablokování čerpání benefitů

27.7.2017

Spor se zaměstnavatelem

Dobrý den, jsem ve výpovědi, poslední den je 31/7/2017. V květnu jsem obdržela benefit formou mojebenefity. Část jsem se vyčerpala flexipasy, které jsem obdržela, zbytek jsem chtěla vyčerpat formou platebních bran. Bohužel zaměstnavatel konto zablokoval s vysvětlením, že jsem ve výpovědi a zbytek nemohu vyčerpat. Podotýkám, že tyto benefity čerpáme 2x ročně, odpracováno letos budu mít 7 měsíců z nového roku, v zaměstnání jsem 11.rokem. Děkuji a přeji hezký den.Ivana Češková

Vážená paní Češková

V případě benefitů se jedná o nenárokovou složku mzdy, proto je zcela v režií zaměstnavatele, čím čerpání těchto benefitů podmíní. Tyto podmínky musí být pro všechny zaměstnance stejné. Pokud si myslíte, že jste splnila veškeré podmínky pro vyplacení benefitů, je třeba o tomto informovat zaměstnavatele a v případě, že nebudete spokojena s jeho vysvětlením, nebojte se obrátit na naši společnost, která Váš případ zdarma posoudí.

S pozdravem, Vaše nároky