Právo na vaší straně

Reklamace dovolené

Pokud cestovní kancelář nesplnila, co slíbila, máte právo dovolenou reklamovat a žádat slevu z ceny zájezdu, která se obvykle pohybuje od 5 % až do 50 % podle závažností nedostatků.

Co vše můžete reklamovat?

  • Jiný hotel. Zkažené či nepoživatelné jídlo.
  • Nižší počet hvězdiček. Chybějící či znečištěný bazén. Plíseň a hmyz na pokoji.
  • Chybějící zařízení. Nedodržení All-inclusive. Špinavá pláž. Zápach.
  • Rámus ve dne v noci. Nehygienické prostředí. Atd.

Nenechte si jednání cestovní kanceláře líbit a žádejte kompenzaci za zkaženou dovolenou!

POZOR: Na reklamaci máte 30 dní od skončení zájezdu! Pokud jste dostali jiný hotel, než jste si objednali, nebo vám bylo servírováno zkažené jídlo, obraťte se na nás. Váš případ zdarma posoudíme a získáme pro vás maximální možnou kompenzaci. Za naše služby neplatíte žádné poplatky. Naší jedinou odměnou je provize 5 – 25 % ze získané částky POUZE v případě vyhraného sporu. Přesvědčte se sami, podívejte se na náš CENÍK a JAK TO FUNGUJE.

Krach cestovní kanceláře?

Máte nárok na vrácení všech peněz! Jestliže vám pojišťovna nevrátila všechny peníze za neuskutečněnou dovolenou nebo vám nebyl na náklady CK či pojišťovny zajištěn bezpenčný návrat domů, máte nárok na odškodnění.

Pomůžeme! Stačí zadat případ k posouzení zdarma.