Právo na vaší straně

Letecká doprava: Zpožděný let z Paříže

19. 7. 2016

V roce 2014 jsem letěl začátkem července z Prahy do Paříže a koncem srpna zpět s let. společností Transavia. První let byl zpožděn o 4 hodiny a přílet byl nakonec i na jíné letiště v Paříži. Odškodnění za toto zpoždění se mi podařilo vymoci svépomoci, i když mi nejdříve nabízeli asi jenom 180 €, nakonec jsem přeci jenom dostal 250 € (použil jsme standartní dokumenty EU). Bohužel i nazpátek nás s přítelkyní postihlo zpoždění, tentokrát 3,5 hodiny. Použil jsem stejný postup, zaslal jsem příslušné dokumenty, ale bylo mi zděleno, že zpoždění nebylo zaviněno letec. společností, i když mi nezdělili pravou příčinu. Posléze mi přestali odpovídat i na emaily. Moje přítelkyně (FR) se zhruba po dvou mesících obrátila na agenturu vymáhající odškodnění v její zemi. Já jsem to ještě zhruba rok příležitostně zkoušel na vlastní pěst. V září 2015 jsem se obrátil VašeNároky, které mi byly doporučeny. Poslal jsem popis událostí a příslušné dokumenty, posléze se na mě obrátil přidělený právník. Zhruba po necelém roce jsem dostal vyrozumění, že odškodnění se podařilo vymoci, a posléze to šlo velmi rychle, peníze byli na mém účtě zhruba do týdne. Přítelkyně dostala taktéž odškodné, zhruba o měsíc dříve, ale v součtu ji vymáhání trvalo asi o 10 měsíců déle než mě. Nezbývá mi než poděkovat za dobře odvedenou práci #Vase naroky.cz

Dominik, 19. 7. 2016