Blíží se období letních dovolených – buďte při výběru cestovky ostražití!

Kalendář nám sice ukazuje teprve duben, nicméně my jsme se rozhodli zaměřit na léto a s ním spojené dovolené, na něž se všichni tolik těšíme. V takovou chvíli je však zapotřebí se neukvapovat a být opatrný zejména s výběrem cestovní kanceláře. Ne vždy se totiž najdou instituce, pro které by bylo korektní jednání vůči zákazníkovi samozřejmostí. Pak dochází k mnoha "omylům" a vy zjišťujete, že jste sice docestovali do destinace, kterou jste si vybrali, ale ubytování a služby se dost liší od těch, které jste měli zaplacené - bohužel ne v dobrém slova smyslu.


Pokud se vám něco takového stane a vy opravdu obdržíte klíče od hotelového pokoje, který je hluboce podprůměrný, natož pak podobný tomu, který jste měli koupený, nezoufejte, neboť není vše ztraceno. V první řadě byste se měli obrátit na recepčního hotelu či jeho vedení a požadovat vysvětlení a zároveň změnu pokoje. Pokud to z nějakého důvodu nebude možné, což se bohužel může stát, máme jednu jedinou radu - foťte.

Vyfoťte hotelový pokoj, každou jeho vadu, abyste po příletu mohli srovnat fotografie toho, co vám slíbili a toho co jste si zaplatili, s krutou a nekorektní realitou. Pokud možno co nejdříve navštivte cestovní agenturu, v níž jste si zájezd pořizovali, a žádejte patřičné finanční odškodnění - jelikož na něj máte úplný nárok! Pro takový případ si proto zachovejte veškeré dokumenty spojené s pořízením vaší dovolené a všechny smlouvy s cestovní agenturou včetně potvrzení o platbách. Pokud by s vámi cestovní kancelář z nějakého důvodu nechtěla jednat či by snad odmítla vaši žádost o finanční kompenzaci, neházejte celou záležitost za hlavu - vždyť se pořád můžete obrátit na nás; my vaše peníze dostaneme zpět!

Zpět na seznam
Novější: Cestou necestou, tankodromem...
Starši: Deset rad, jak po povodních nepřijít o peníze z pojistky