Klienti českých cestovek mají stejná práva jako klienti v Německu

V roce 1985 byla v Německu vydána tzv. Frankfurtská tabulka slev, jejíž odkaz naleznete nalevo. Jde o výpis slev, které jsou uplatnitelné v případě nedodržení slibovaných podmínek ze strany organizátorů zájezdů. Při vyřizování reklamací se informacemi v tabulce řídí soudy i cestovní kanceláře po celém Německu. Frankfurtská tabulka slev v České republice zatím zavedená není, tuzemské cestovní kanceláře se jí neřídí a tak se stává, že občan mnohdy neví, na co všechno má v případě reklamace svého zájezdu nárok. Vaše nároky.cz jsou zde proto, aby na základě uvedených informací vynárokovali peníze poškozených klientů, ať už soudní či mimosoudní cestou. Je však důležité, aby si klienti v případě neúspěšných zájezdů fotili veškeré vady a zájezd reklamovali do 3 měsíců. Jakmile zájezd zakoupí, měli by se ujistit, že veškeré služby, které jim byly přislíbeny v katalogu a kvůli kterým se rozhodli daný zájezd koupit, mají také zaručené cestovní smlouvou.

Zpět na seznam
Novější: Slalom na asfaltu aneb Co dělat, když vjedete do výmolu