Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Nedodržení reklamační lhůty

15.6.2017

Opakovaná reklamace

1. Dne 28.02.2017 jsem předal mobilní telefon (dále MT) k reklamaci kvůli prasklému dsipleji. 2. 28.03.2017 byl telefon vyzvednut ale po převzetí se my nezdáli barvy displeje a po nalepení ochr. skla displej nefungoval vůbec. 3. 29.3.2017 Byl MT znovu předán na reklamaci. V průběhu volali servisu, že se jim to zdá v pořádku (barvy) 4. 18.4.2017 byla reklamace neuznána - zasláno dodavateli kde se jim zaváda neprojevila. Telefon jsem ale převzal, jelikož to bylo mnohem lepší než minule. Jenomže po 3h přestal fungovat dotek displaje a jel sem tedy zpátky znovu reklamovat "špatný" displaj. 5. Vyjádření či vyměněný displaj sem měl mít 19.5.2017. 6. Dne 15.5.2017 jsem si osobně musel zavolat do servisu jelikož servis ani CZC nejevily žádné známky komunikace. Bylo mi zděleno že dispaj je na cestě a že termín nestihnou. 7. Druhý telefonát dne 24.5 mi bylo řečeno že displej dorazí v termínu 24.5 - 15.6. Tedy v podstatě 35 dní nebylo na telefon sáhnuto. Nevolal ani servis jako v bodě 3. Dle mého názoru je divné chování servisu. Jelikož minulá reklamace uznána nebyla ale nyní je "prý" objednán originální díl z číny. Ale ten má dorazit až po skončení 30 dení lhůty. Rád bych se zeptal jak v tomto pokračovat. Jestli mám opravdu čekat na výměnu dsipleje a chtít nějaké peníze zpět? Děkuji předem

Vážený pane,

v případě marného uplynutí lhůty má spotřebitel i právo odstoupit od kupní smlouvy. Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, která může prodejce sankcionovat.

S pozdravem

Vaše nároky.cz