Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Neuznána reklamce z důvodu opotřebení

30.11.2016

Neuznaná reklamace

Dobrý den, dne 28.5. 2016 jsem si pořídila boty za 1349kč ( tzv. Balerýny). 24.10 jsem je šla reklamovat z důvodu prošlapané a rozlepené podešve.Reklamace mi nebyla uznána z důvodu opotřebení. Poslala jsem je na 2 reklamaci že nesouhlasím s neuznáním reklamace. Prosím jak pokračovat dál, v případě neuznání reklamace? Dle mého není možné prošlapat obuv za 5 měsíců, když jsem používala i jiné a reklamované boty jsem nosila celkem cca 3 měsíc. Předem děkuji za odpověď, Pešičková

Dobrý den, pokud nesouhlasíte s neuznáním reklamace, bohužel Vám asi nezbývá nic jiného, než si nechat vypracovat znalecký posudek. Pokud je znalecký posudek ve Váš prospěch, je pravděpodobné, že obchodník reklamací uzná. Náklady na znalecký posudek pak můžete po prodejci požadovat.