Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Opakovaná závada mobilního telefonu

25.10.2018

Reklamace zboží

Dobrý den, v listopadu 2017 jsme zakoupili mobilní telefon. Na telefonu se objevila závada - vadný displej. Tuto závadu jsme reklamovali u prodejce podvakráte s tím, že vždy přišel telefon poštou zpět se zprávou, že byl displej vyměněn. Když se objevila závada potřetí, vrátili jsme prodejci telefon s dopisem, že chceme zpět peníze, neboť již výrobku nedůvěřujeme. Ale telefon nám poslali zpět, že byla provedena další výměna displeje. Jak máme postupovat dále. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

ve Vašem případě, pokud se jednalo o 3x stejnou závadu na mobilním telefonu, Vám vzniklo právo na odstoupení od kupní smlouvy a Vašim dopisem jste tak i učinili. V takové situaci můžete kupujícího vyzvat k úhradě částky ve výši mobilního telefonu a dohodnout se s ním na vrácení mobilního telefonu, což by mělo být rovněž na jeho náklady.