Právo na vaší straně

Reklamace dovolené: Špatné recenze hotelu

27.6.2016

Reklamace dovolené

Dobrý den, chci se zeptat od 1.8.2016 - 8.8.2016 poletíme na dovolenou do Bulharska. Dopředu podotýkám, že jsme byli hloupý, že jsme se nepodívali na recenze hotelů. Ale tedy dobře, doma jsme se domluvili, že storno zájezdu nebudeme dělat a pojedeme do hotelu, který jsme si vybrali. Na recenzích o hotelech o tomto kam letíme jsou samé záporné recenze. Potřebovala bych poradit na co si máme dávat pozor, aby jsme pak obstáli s reklamací? pokud nebudeme spokojený. Předem moc děkuji za odpověď s pozdravem Katka

Dobrý den, ze začátku je důležité mít podklady, které dokazují, jak má dovolená vypadat. Ideálně tedy nabídka v katalogu nebo na internetu, či smlouva o zájezdu, vše si pečlivě uschovejte. Pokud po příjezdu na dovolenou zjistíte, že je realita jiná, než Vám cestovní kancelář předkládála, reklamujte závady hned na místě u delegáta. Je možné, že se vše vyřeší již na místě a nebude nutné dovolenou reklamovat. Pokud však delegát nic nevyřeší, sepiště reklamační protokol a nechte si jej od delegáta podepsat, je to jeho povinnost. Nezapoměňte si také pořídit důkazy, ideálně fotografie, videa či kontakty na svědky. Více ohledně důkazů na dovolené naleznete zde Není důkaz jako důkaz! Jak správně reklamovat dovolenou. Po skončení dovolené zájezd do 30 dní reklamujte u cestovní kanceláře a požadujte za vady odpovídající odškodnění.

Více o reklamaci dovolené:

Reklamace dovolené. Co vše lze reklamovat?

Zkažená dovolené. Jak postupovat?